Java 3 | Grafika a programovanie hier

138,00 

Absolvent kurzu Java 3 si rozšíri svoje vedomosti v oblasti programovacieho jazyka Java. Tento kurz plynule nadväzuje na kurz Java 2 a preto je dobré, ak účastník kurz Java 2 absolvoval s nami alebo už má základné vedomosti z tohto jazyka. Na cvičeniach budeme pracovať na úlohách na precvičenie použitia kolekcií ArrayList a HashMap. Potom si ukážeme prácu s textovými súbormi, ich vytváranie, čítanie a mazanie. V ďalšej časti kurzu sa zameriame na základne pojmy z oblasti OOP (objektovo orientovaného programovania), akými sú napr.: trieda, atribút triedy, metóda, konštruktor a ďalšie. Druhá polovica kurzu Java 3 je zameraná na prácu s grafikou. Ukážme si ako vytvoriť grafické okno aplikácie, ako doňho pridať rôzne prvky a ako ich ovládať v programe. Pozrieme sa tiež už na vytvorené grafické aplikácie a budeme pracovať na ich úprave. Vďaka zábavným úlohám aj z oblasti grafiky si účastník kurzu osvojí rôzne zručnosti pri používaní programovacieho jazyka Java.

Detail kurzu

Forma kurzu: 10 vyučovacích hodín (po 75 minút), 1x týždenne, online výučba s lektorom

Pre koho: žiaci 6. až 9. ročníka ZŠ alebo absolventi kurzu Java 2

Kapacita termínov: 5 žiakov (min. 1 žiak)

Viac info o kurze

Po zakúpení kurzu Vám bude na mail zaslaný vianočný poukaz v PDF formáte.
Ak vám nevyhovuje žiadny z nižšie uvedených termínov, nechajte nám váš email a budeme vás informovať hneď, ako budú nové termíny dostupné. → Mám záujem o iný termín ←
Informujte ma o nových termínoch na adrese:

    Popis

    Java je jeden z najrozšírenejších programovacích jazykov vo svete. Jeho využitie je veľmi široké a tvoria sa pomocou neho nielen malé aplikácie ale aj veľké komplexné systémy. Pomocou programovacieho jazyka Java je tiež možné tvoriť Android aplikácie. Na prvý pohľad sa môže zdať, že Java je príliš komplikovaný jazyk. Na cvičeniach si ale ukážeme, že Java je programovací jazyk vhodný na kurzy programovania aj pre začínajúcich či mierne pokročilých programátorov, ktorí si potrebujú osvojiť základné princípy a pojmy zo sveta programovania.

    • Opakovanie a riešenie príkladov – polia, funkcie, kolekcie, ArrayList, HashMap
    • Práca so súbormi – vytváranie, úprava, čítanie a mazanie súborov
    • Úvod do OOP (Objektovo orientované programovanie) – vysvetlenie pojmov trieda, atribút triedy, metóda, konštruktor, modifikátor prístupu (private, public)
    • Úvod do grafiky – grafika v Jave, vytváranie okien aplikácie a pridávanie rôznych prvkov (tlačidlo, textový vstup, …), zobrazovanie grafických útvarov, vytváranie jednoduchých grafických aplikácií, analýza a úprava pripravených grafických aplikácií
    • Riešenie úloh na precvičenie jednotlivých oblastí

    Recenzie

    Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.

    Pridajte prvú recenziu pre “Java 3 | Grafika a programovanie hier”

    Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

    Odoslať komentár

    Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.